2. edzés (02. 25.)

 2009.02.25. 23:15

            A második edzést már másnapra beiktattam, mivel kapóra jött, hogy szobatársam is mozogni akart, illetve az előző nap után meg akartam győződni róla, hogy mennyire bírom a mindennapos futás újbóli megkezdését. A mai napra 1 km-el több volt írva az edzéstervbe, mint az azelőttire így gondoltam, ha jól fogom érezni magam, lefutom az adagot, ha meg nem, akkor az első edzést futom újra. Szerencsére, mint lejjebb is látható elég jól voltam és csak kicsit éreztem nehezebbnek az előző napinál. Így végül a következő lett a második edzés:

            Bemelegítés:     0,5 + 1,5 km (7 ill. 9 km/h)
                        Edzés:              1,0 km (14,4 km/h)
                                                0.5 km (10,3 km/h)
                                                1.0 km (15,5 km/h)
                                                0,5 km (10,3 km/h)
                                                1,0 km (15->17 km/h)
                        Levezetés:        1,0 + 0,5 km (8,9 ill. 7 km/h)
                        Összesen:         7,5 km
                        Időtartam:        kb. 37 perc
                        Megterhelés:    70-75 %

            Ezek után még 15 percet nyújtottam.
            Sajnos, mint észrevettem a cipő feltörte a lábamat, ezért a héten már csak 1 laza edzést fogok tartani a hét vége felé és mielőbb megpróbálok szerezni egy új cipőt.

A bejegyzés trackback címe:

https://backtoback.blog.hu/api/trackback/id/tr21972622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása