5. edzés (03. 07.)

 2009.03.07. 19:19

A mai napon végre kijutottam a szabadba és az erdőben tudtam futni. Az idő elég szeles volt, de egyes szakaszok kivételével el lehetett viselni. Az edzés véleményem szerint nagyon jól sikerült, nem hajtottam ki magam teljesen és jól is esett a futás. Nem akartam résztávozni, ebből adódóan inkább csak egy jóleső, egyenletes tempót próbáltam. Az első ránézésre az eredmény nekem nagyon "szimpatikusnak" tűnik, ennyi edzés után, bár hozzá kell tennem, hogy a pálya nincs lemérve, ezért plusz/minusz 50 méterrel kell számolni. Ahogy mértem a 2 kilómétereket feltűnt, hogy a táv közepén kicsit visszaestem, ezért mostmár nagyobb figyelmet fogok fordítani, hogy az edzések második fele legyen a megterhelőbb.

                        Bemelegítés:     gimnasztika & futóiskola
                        Edzés:              10 km (kb.: 13-13.5 km/h)

                        Levezetés:        2 km (10 km/h)
                        Összesen:         12 km
                        Időtartam:        45:06 perc
                        Megterhelés:    75 %

            Ezután még 20 percet lazítottam, mint mindig...

A bejegyzés trackback címe:

https://backtoback.blog.hu/api/trackback/id/tr4987897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása